Polityka jakości
Nadrzędnym celem Przedsiębiorstwa Remontowo-Usługowego "STALREM" jest osiągnięcie i utrzymanie wiodącej
pozycji firmy wśród przediębiorstw remontowo-usługowych z branży energetycznej poprzez niezawodne świadczenie
usług zaspakajających wymagania i oczekiwania klientów w zakresie montażu, remontu oraz obsługi eksploatacyjnej
obiektów i urządzeń energetycznych.
Dążenie do osiągnięcia tego celu jest realizowane poprzez:
- Wdrożenie i ciągłe doskonalenia systemu zarządzania jakością, dostosowywanie go do obowiązujących
wymagań i utrzymanie Certyfikatów Systemów Jakości na zgodność z normami serii PN-EN ISO 9001:2001, PN-EN 792,
- Świadczenie usług zgodnych z wymaganiami klientów oraz przepisami prawnymi,
- Utrzymanie i pozyskiwanie nowych klientów na świadczone usługi,
- Stały postęp techniczny i organizacyjny wprowadzany w oparciu o krajowe i zagraniczne doświadczenia w branży energetycznej,
- Systematyczne podnoszenie i doskonałe kwalifikacje pracowników oraz tworzenie warunków sprzyjających zaangażowaniu
personelu firmy w sprawy jakości.